Subscribe in a reader

Instagram


Profile


WeiYeen Lim

Create Your Badge
online shop


Saturday, May 17, 2008 @ 4:00 PM
把手放了
我也許會比較快樂
我也許會換個情人
我也許不會在撐
夠了
能不能讓雨別再下了
能不能讓心別再疼了
能不能不要開燈
我們愛跟著你写劇本
出現了越來越多角色
我是你什麼人
如果不是情人
是不是不要再浪費我人生
你比我更清楚
你對我多好
多溫柔
多認真
不構成愛我資格
除非你只看著我
想著我
只有我
愛本來就該獨一無二
為你傷心多一點
少一點
流下眼淚都一樣不值得
世界上那麼多人
只有我
一個人 能拯救自己快樂
不要再為你哭了

爱我的资格/S.H.E

把手放了,我也许会比较快乐,也许会换个情人,也许不会再为你哭了。
能不能让心别再疼了,能不能让我别再哭了,能不能让我笑呢。
我真的不想再哭了。
我的心真的受伤了。

My heart is empty.
tell me how to put a people down that you loved so much .
teach me how to let it go .
it's hurt so bad .
so bad ,so bad .
I can't afford it anymore ,my heart was hurt,painful.
Do you really love me ?If do ,why you done these to me.
Let it go,let it go .
Share

0 Comments:

Post a Comment

monthly archive


recent entries

LAYOUT BACKGROUND COLORS MINIICONS