Subscribe in a reader

Instagram


Profile


WeiYeen Lim

Create Your Badge
online shop


Tuesday, April 12, 2011 @ 11:12 AM
Pulpy.


“Truth is, I get jealous easily because whats mine is mine. I'm stubborn as hell, I say sorry too much. I act like I don't give a fuck because I care too much. I over analyze the smallest of things and probably come off as a bitch to simply guard my self.”


伤风这个‘好朋友’ 又来找上我了,好辛苦啊!
一直打喷嚏打到我好眼睡!!! :'(

加上这几天又遇上每个月女人该遇到的东西,
唉。 前几天心情真是差的不得了啊 (有folo我twitter的应该都知我的心情有多差)



真是难为我男友啊!必须容忍我这几天很差很差的态度,想到都讨厌我自己。 -_-
不知你们有没有试过这样?
心情会很闲,想笑但是又笑不出,嘴角明明已经上扬了,但很快又往下掉。
没有什么动力去做任何事,只想静静的坐在那。。。发呆 -_-
然后,一点点东西就很容易生气,很想找人来骂 :|

好彩,我的心情已经慢慢平复,变回正常 :)



如果不是,我相信我男友很快就顶我不顺! D:




好像好久没化个靓妆 -______-
化妆skills 完全退步晒!自从intern之后就很少机会化妆,因为天天都睡到时间够钟才起身 lol
是时侯restock我的化妆品啦!mascara, falsies, blushes etc etc
阿妈话: 别生那么多女儿!光是买化妆品就买到破产! lol




Labels:

Share

0 Comments:

Post a Comment

monthly archive


recent entries

LAYOUT BACKGROUND COLORS MINIICONS